20 Ağu 2014

Diodato - Se Solo Avessi un Altro


 
Haftanın şarkısı Diodato'dan 'Se solo avessi un altro'. Bir başyapıt olduğunu söyleyemeyeceğim, hatta ilk dinlediğimde nefret ettim bile diyebilirim ama italyan televizyonlarında ve radyolarında o kadar çok çalıyor ki en sonunda kendimi alakasız bir şekilde şarkıyı mırıldanırken bulmaya başladım! 

81'li olan Diodato'nun bu ilk albümü değil. Eğer dinlemek isterseniz  'E forse sono un pazzo', 'Ubriaco' ve 2014 Sanremo Festivali'ne katıldığı 'Babilonia' da diğer hitleri arasında sayılabilir.

Klipteki hatun kim diye merak ediyorsanız da: Francesca Petretto, 32 yaşında ve aktris. Aynı zamanda bir ayakkabıcıda çalıştığını da yazmış bloğunda. Ama aslında fen bilimleri mezunuymuş...

                 

İşte size dinletmek istediğim şarkının sözleri: 

Se solo avessi un altro

Se solo avessi un altro

Qualcuno da guardare

Con cui poter tornare ad essere sensuale

Qualcuno con cui si possa giocare

Se solo avessi un altro

Capace di ascoltare

Che sappia consolare, sicuro e passionale

Qualcuno con cui sentirsi speciale...

Cosa faresti se soltanto avessi un altro,

Se soltanto avessi un altro,

Se soltanto avessi un altro?

Mi butteresti via,

Mi butteresti via,

Mi butteresti via...

Se solo avessi un altro

Da cui poter andare

Quando non ti capisco, e quando ti ferisco

Col mio essere superficiale...

Se solo avessi un altro

Con cui poter viaggiare

Parigi très jolie,

Qualcuno con cui sentirsi speciale...

Cosa faresti se soltanto avessi un altro,

Se soltanto avessi un altro,

Se soltanto avessi un altro?

Mi butteresti via,

Mi butteresti via,

Mi butteresti via...
 
  
Mi butteresti via,

Mi butteresti via,

Mi butteresti via...

Ma dici che ami solo me

Non è possibile trovare un altro come te

Ma l'uomo col suo fascino,

Irresistibile e poi chissà com'è, com'è...

Cosa faresti se soltanto avessi un altro,

Se soltanto avessi un altro,

Se soltanto avessi un altro?

Mi butteresti via,

Mi butteresti via,

Mi butteresti via...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder